Mediatiedote 29.4.2020 Kingis Bites – kunnianosoitus Suomen suosikkijäätelöille!

Mediatiedote 29.4.2020

Kingis Bites – kunnianosoitus Suomen suosikkijäätelöille!

Jäätelöklassikot Kingis Original ja Kingis Salmiakki valloittavat nyt myös makeishyllyt.

Kingikset ovat Suomen rakastetuimpia jäätelöitä. Siksi meillä Candy Peoplella onkin suuri ilon ja ylpeyden aihe ilmoittaa, että olemme nyt tuoneet nämä ikisuosikit pakastealtaasta makeishyllyyn! Vielä erityisemmäksi lanseerauksen tekee se, että kyseessä on Candy Peoplen ensimmäinen varta vasten Suomen markkinoille kehitetty tuote.

Oy Halva Ab: Meillä on hieno tilaisuus olla yksinoikeudella mukana lanseeraamassa yhdessä Candy Peoplen kanssa Kingis jäätelöiden makuisia makeisia, joita ei Suomessa ole ennen nähty! Kyseessä on merkittävä innovaatio makeisalalla.

Pehmeät suklaan ja vaniljan sekä salmiakin ja vaniljan makuiset makeiset valmistetaan Ruotsissa, eikä kukaan Kingis-fani voi erehtyä niiden mausta.

Viimeisen parin vuoden aikana Candy People on luonut makeisversiot monista Ruotsin suosituimmista jäätelöistä, kuten Sandwich Original -keksijäätelöstä ja Calippo Cola -mehujäästä.

Kingis Bites Originalia ja Kingis Bites Salmiakkia saa 120 g:n pusseissa, joista riittää karkkia kavereillekin!

Candy Peoplen uudet karkkipussit ovat kaupoissa nyt!

Kingismakeisia on saatavilla hyvin varustetuista päivittäistavarakaupoista.

Lisätietoja:

Jean Karavokyros, toimitusjohtaja, p. 040 754 5456, jean.karavokyros@halva.fi

Tanja Mäntymäki, markkinointipäällikkö, p. 0400 183 311, tanja.mantymaki@halva.fi